Wednesday, February 6, 2013

Hana Alesya Dalam Pa&Ma Februari 2013

Walaupun anak-anak saya sudah semakin membesar, tapi tarikan untuk membeli majalah Pa&Ma masih ada lagi. Boleh dikatakan tiap-tiap bulan saya beli. Baru-baru ini dengan gigihnya saya hantar gambar Hana Alesya untuk ruangan mandi-manda. Guna gambar yang saya ambil sebelum ini untuk Peraduan Carie Junior.

Alhamdulillah, keluar gambar Hana Alesya dalam majalah Pa&Ma bulan Februari 2013. Ini cover Pa&Ma keluaran Februari 2013.



Ini gambar yang saya hantar. Ala-ala model sabun Lux gitu.


Lagi seronok sebab Hana Alesya terpilih untuk menang hadiah dari Guardian.


 Tak lama selepas itu surat pun sampai di rumah. Suka saya sebab dapat baucar Guardian RM50.00.



Cepat pula team Pa&Ma hantar baucar ini ke rumah saya. Yeay, seronok dapat shopping tanpa guna duit!

6 comments:

With Julia said...

tahniahhh! wahhh sonok tgk ank dalam majalah pama...sure happy buat kenangan :)

Aishah Megahasz said...

Julia: Hana Alesya yang paling kurang masuk majalah. Haziq dulu masa kecil memang saya rajin hantar gambarnya ke majalah. Suka bila dapat hadiah :D

erna said...

wah...masuk majalah ye :)

Aishah Megahasz said...

Erna: Ya, kena rajin hantar gambar :D

Anonymous said...

tAHNIAH..aISHAH ;)

Aishah Megahasz said...

Terima kasih cik Anon :D