Thursday, March 21, 2013

Hadiah; Sekadar Berkongsi

Mari dekat-dekat. Saya nak kongsi hadiah-hadiah yang saya dapat sepanjang minggu lepas. Sedikit meriah berbanding minggu sebelum ini.

Hadiah dari Facebook Triumph International Malaysia. Peraduan diadakan sempena Hari Wanita Sedunia. Tidak dinyatakan apa hadiah yang bakal dimenangi. Saya meneka-neka voucher tetapi bila sampai ke tangan saya, rupa-rupanya clutch. Cantik sangat. Warna pink lagi. 




Peraduan di Facebook My Chef. Perlu kongsi resepi yang sihat. Sungguh tak sangka ramai yang suka kerabu mangga saya. Hadiahnya merupakan hamper produk My Chef.



Hadiah produk Olay bernilai RM300.00 dari majalah Jelita. Tapi rupa produk tak macam RM300.00 pun. Sedikit kecewa di situ.



Sempena pelancaran filem Gila-Gila Remaja 2, ada kuiz di Facebook Gila-Gila Remaja. Saya dapat T-Shirt. Minta saiz XL sebab nak beri pada Huzein.





Hadiah ini saya ambil di pejabat Karangkraf di Shah Alam. Hamper Dutch Lady, hadiah dari majalah Rapi. Haziq dan Hadif sibuk nak bergambar bersama hamper.



Setelah dibuka, inilah produk Dutch Lady saya saya dapat.


Kebetulan ke pejabat Karangkraf, saya tanyakan sama ada hamper Jacob's hadiah dari majalah Rapi sudah habis di redeem orang atau belum. Jawapannya belum, rasa macam nak lompat. Ada juga rezeki saya. Dapatlah satu paper bag besar produk Jacob's.


Hadiah novel dari majalah Seri Dewi & Keluarga. Gambar saya keluar dalam majalah dalam ruangan Cuit-Cuit Suami Isteri.


Ok, itu saja. Minggu ini masih menanti beberapa hadiah yang belum lagi sampai ke tangan saya.

Lagi satu berita gembira nak share tentang kemenangan lagi sekali dalam Peradua Waa..... Cocopie. Kali ini atas nama Huzein pula.


Bulan Mac ini merupakan bulan terakhir untuk hantar penyertaan dalam Peraduan Waa..... Cocopie. Mana tau ada rezeki anda pula. Selamat mencuba!

6 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

shebadz

Nafisa81 said...

wah..rajin bebenor mengantor peraduan...tapi alhamdulillah,..ada hasilnya..

Mama Zharfan said...

waaa beshnya menang cocopie tu :)

Fizah said...

banyaknyaaa dpt adiah..murah rezeki awak...=)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

yang paling best mestila cash cocopieeeeeeee

Aishah Megahasz said...

Terima kasih semua :D