Wednesday, March 6, 2013

Meriahnya Makngah!

Saya memang jarang memasak pada hari kerja. Biasanya mak saya yang masak di rumah, itu kalau dia adalah. Kalau dia tak ada, saya beli saja. Weekend kalau tak ke mana-mana memang saya akan memasak. Nak asah bakat memasak yang memang tak berapa pandai sangat ni.

Semalam saya masak ikan sweeet sour, atas permintaan Huzein. 


Usah ditanya kenapa terlebih meriah. Puan Chef telah mencurahkan semua idea masakan yang ada dan ikan di masak dengan penuh kasih sayang. Jadi, beginilah rupanya. Meriah dengan segala benda.


Rasanya? Not badlah. Bukan indah khabar dari rupa.

4 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

sedapppp

Mama Zharfan284 said...

lapar la plak hheheh

Fadth Wan said...

elok sgt tngk entry nie time lunch. Terliur sudahhh..

Aishah Megahasz said...

Ya, marilah terliur beramai-ramai. Buat malu je..bukan teror sangat masak pun :D