Monday, May 20, 2013

Hadiah!

Ya, mari update hadiah yang tak seberapa ini.

Tiket wayang, saya dapat dari Facebook Nips. Jawab soalan dengan betul sahaja dan menang.


Ini saya suka sangat! Produk Heathcote & Ivory bernilai RM198 dari majalah Her World. Hasil jawab survey mengenai produk kecantikan. Bekasnya cantik, lebih kurang macam produk Crabtree & Evelyn.



2 tiket untuk menyaksikan filem-filem yang ditayangkan semasa French Art & Film Festival 2013 di GSC Gurney Plaza. Ini hadiah dari facebook L'Occitane.


Saya menang Kontest Oh! Hari Ibu dari facebook Oh! Bedak Arab untuk kategori aksi mesra. Hadiahnya bedak arab dan span. Nanti bolehlah saya cuba bedak ni, macam menarik juga.


2 kotak edisi terhad teh boh dari facebook Boh Tea Malaysia.


Hamper produk Fair & Lovely untuk peraduan Fair & Lovely. Hadiah saguhati saja. Hajat di hati nak menang hadiah lain, tapi dapat ini pun syukur. Banyak betul, sekotak dapat. Kalau pakai, setahun pun belum tentu habis.


Last sekali tiket wayang GSC dari facebook AEON. Belum pergi collect lagi sebab boleh collect mulai 24 Mei 2013. Nanti boleh bawa anak-anak tengok wayang.


Ok, itu sajalah hadiah yang sampai ke tangan saya sepanjang minggu lepas. Ada lagi hadiah yang saya menang tapi belum sampai lagi. Nanti saya share lagi ok. Bye!

3 comments:

Mama Zharfan said...

congratss

Shirley Tay said...

Wow, that's so lovely! Thanks so much for your entry in my Hard Rock Giveaway! I'm now hosting a
Vesak Day Giveaway: Win Food Vouchers by foodpanda!!


This giveaway is only open to S'pore & M'sia Bloggers & thought u may be keen too. I'll post a round-up of all the links at the end of the giveaway, so your blogs will get more exposure at the same time. Hope to see your entry soon!

C'est La Vie said...

Wow bestnya nak jgk masuk contest2 nie...mn tau leh mng jgk...anyway tahniah