Wednesday, June 12, 2013

Oh! My Samsung Galaxy Note 2

Wehuu...lama-lama sekali baru dapat hadiah best. Tak sangka boleh dapat hadiah utama untuk Peraduan SMS Slurpee. Saya memang peminat Slurpee tapi jarang minum sebab manis sebab boleh menyebabkan berat badan naik (berapa banyak sebab entah).

Peraduan punya pasal, saya beli juga. Tapi tak beli banyak pun. Cuma 6 cawan Slurpee/6 resit menjadi taruhan.


Inilah hadiah yang telah sampai ke tangan saya. Nak kata excited tak juga sebab saya bukan peminat gajet. Setakat pakai handphone Nokia RM90 sudah memadai bagi saya. Apa-apa pun syukur. Lepas ni kena belajar pakai handphone canggih gini.


Ini gambar yang saya ambil untuk hantar kepada Permanis sebagai bukti hadiah sudah sampai.


Poyo tak? Huzein kata poyo. Nyampas I.

6 comments:

Goh LinLin said...

Wah ! Very d best ! Tahniah !

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bestnyeeeee

yOn nOy said...

Bestnya...bertuahnya...

Mama Zharfan said...

siyes sgt lucky. congrats!

Aishah Megahasz said...

Oh, Terima kasih semua!

maszatulnurulazida mansur said...

nanti p kursus bila2 bawak tau..nanti leh posing gambaq boh dalam pisbuk!..hahahaa...