Tuesday, June 11, 2013

Update Hadiah

Mari update hadiah!

Eye shadow hadiah dari Facebook Mummy Rio Store. 


Antara hadiah yang saya suka adalah penginapan hotel sebab boleh kurangkan bajet bercuti. Hotel sekarang pun bukan main mahal lagi. Ini hadiah dari majalah Pa&Ma, penginapan di Hotel deArt, Shah Alam.


Produk Nioxin dari majalah Her World.


CD Judika dari Facebook KKBox Malaysia. Saya suka lagu-lagu Judika sebab best.


Hamper Syahirah dari majalah Nur. Ini saya pergi ambil sendiri di pejabat Karangkraf masa pergi KL. Boleh tahan banyaknya.



Produk penjagaan rambut Wella dari majalah Female.


Produk kecantikan Dr. Brandt dari majalah Glam.


Ok, ini paling saya suka Bag Of Love dari majalah Female. Ada banyak produk kecantikan dalam beg itu. Beg pun sudah cukup cantik.




Last sekali, hadiah dari kawan saya Kak Mas. Pergi cuti-cuti Malaysia, bawa balik buah tangan. Terima kasih daun keladi. Nanti kalau pi jalan-jalan lagi, jangan lupa bagi lagi. Eh, berapa banyak lagi daa.......


4 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah banyak hadiah.. barang2 kecantikan ne sampai dah tak tau nak pakai mana satu kan?hihi

Mama Zharfan said...

congrats

Ummi Rayyan & Rayees said...

Salam kenal,aishah saya pon dpt hadiah penjagaan rambut from female tu.Tak sangka big sizes kan hihi.

Aishah Megahasz said...

Ila: Kalau dah banyak sangat, akak jual je, tak pun bagi sedara.

Suzi: Thanks.

Ummy Rayyan&Rayess: Ha'ah..yang ini confirm pakai, dah dapat freekan :D