Thursday, June 20, 2013

Update Hadiah!

Mari kawan-kawan saya nak share hadiah kecil-kecil yang saya terima. 

Minyak wangi Salvatore Ferragamo - Signoria. Pergh, bau memang mengancam! Tapi dapat yang botol kecil sahaja. Dapat dari majalah Cleo tapi pergi ambil di Parkson Gurney Plaza. Jauh bebenor. Nasib baik ada hal lain, kalau saja-saja nak pergi collect hadiah kecil ini, tak pergilah jawabnya. 


Toner dari Simple. Rasanya contest ini saya masuk di Facebook Simple.


Ini saya tukar kupon yang saya dapat. Tukar pun di kedai Himalaya di Gurney Plaza. Mahal juga vitamin ni, kurang RM0.10, RM50.00. Vitamin ini sesuai untuk orang tua. Rasanya boleh bagi dekat mak saya.


Peraduan di Facebook Bio-Life. Dapat hamper produk Bio-Life bernilai RM150.00




Peraduan di Facebook AEON, 2 keping tiket wayang.


Saya menang hadiah saguhati Peraduan Hari Bapa di Facebook Astutexperience. Hadiahnya voucher buffet dinner untuk 2 orang. Best sebab dah lama tak makan besar di hotel.



Ok, itu saja! Ini pun tengah tunggu hadiah dari organizer yang tak hantar-hantar lagi hadiah. Malas nak tanya banyak-banyak kali. Dah la nak memang pun susah, nak tunggu hadiah sampai pun susah. #nanges

4 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

takpe2 hadiah besar mmg lambat sampai hihi

Mama Zharfan said...

me pun dh lama tak dinner kat hotel...
congrats byk hadiah tu

Lensaprima said...

Rezeki murah...bestnya

Aishah Megahasz said...

Terima kasih semua :D