Thursday, July 18, 2013

Nescafe Gold Doodle

Ini bukan contest sebab tiada hadiah disediakan. Cuma Nescafe Gold minta hantarkan gambar tengah posing dekat dengan famous landmark di seluruh dunia. Gambar yang terpilih akan dikartunkan.



Saya pun suka-suka hantar gambar. Itupun kira biasa-biasa-biasa saja sebab gambar saya berlatarbelakangkan KLCC. Orang lain hebat-hebat belaka, semua gambar di luar negara. Tapi, gambar saya terpilih juga. Cari-cari saya yang mana satu?


Ini gambar yang saya hantar sebenarnya.


Tetapi pihak Nescafe Gold cuma kartunkan gambar saya. Huzein tiada di dalam gambar.


Comel tak? Serupa tak?

3 comments:

Goh LinLin said...

Yeaaaaa...u pon dpt !

maszatulnurulazida mansur said...

tembam hahahaa...

maszatulnurulazida mansur said...

chumel dan TEMBAM tang pp hehehee...