Wednesday, August 28, 2013

Raya Di Setiawan

Raya kedua saya dan keluarga pulang ke kampung Opah Huzein di Setiawan. Ada kenduri, jadi ramailah ahli keluarga yang berkumpul.

Ini rumah peninggalan Opah Huzein.


Sesi beraya, bersalam-salaman dan bermaaf-maafan. Dapat duit raya juga!



Kamu bisik minta duit raya lebih ke Haziq Fahmi?


Hana Alesya sibuk dengan duit Raya walaupun sebenarnya tak reti mengira duit.



Hadif sibuk dengan iPad. Tak lepas dari tangan.


Ini sepupu Huzein, Liyana. Pengantin baru. Kami balik beraya di Setiawan sebab ada kenduri akad nikah Liyana. 


Ini pengantin lama. Abang Liyana, Hamadi. Beberapa bulan lagi bakal jadi bapa.


Mak mertua saya yang sibuk macam Tuan Pengarah.


Saya yang demok dan comot bersama Encik Huzein.


Sembang dengan Maksu pasal handbag. Oh! Saya patut pakai lipstik sikit supaya nampak berseri.


Sambil tayang handbag raya. Ops! Jangan marah ye Encik Huzein.


Hana Alesya pun happy jumpa dengan saudara-mara. Dia senang bergaul tak kira siapa, cepat mesra.


Seronokkan Raya? Saya suka sebab dapat berkumpul dengan sanak-saudara yang jarang-jarang sekali berjumpa.

No comments: