Monday, September 9, 2013

Hadiah Lepas Raya!

Macam tak sesuai saja tajuk sebab Raya pun dah habis. Lepas Raya boleh tahan jugalah hadiah yang sampai walaupun kecil-kecil saja. Tapi asyik lupa nak ambil gambar. Jadi yang mana sempat saya sajikan dulu. Yang lain kemudianlah ye.....

Voucher RM100 dari Maju Junction Mall untuk peraduan My Dad & I.


Ini rupa vouchernya. Tapi saya sudah sedekahkan pada kawan yang tolong ambilkan hadiah ini sebab tarikh lupusnya tinggal beberapa hari saja lagi.


Kad Starbucks dengan nilai RM10.00 sahaja. Tapi kalau register online boleh dapat minuman percuma. Sebenarnya saya sudah ada kad Starbucks, jadi kad ini saya registerkan atas nama suami.


Make-up Remover jenama Shaklee hadiah dari majalah Wanita. Tiba-tiba saja dihantar ke pejabat saya.


Cek RM100 dari peraduan Father's Day anjuran Facebook Jacker. Sudah selamat masuk ke dalam bank.


Photobook dari Peraduan Fujifilm Print Your Best Moment Contest. Saya menang hadiah bulanan. Jenuh jugalah nak pilih gambar untuk buat photobook walaupun hanya 10 muka sahaja.


Ok, itu saja yang sempat saya ambil gambar. Yang lain nanti saya masukkan dalam entry lain. Terima kasih kerana sudi membaca :D

2 comments:

Mama Zharfan said...

congrats..photobook tu me dpt and asyik tangguh2 nak buat...bz mode

Aishah Megahasz said...

Suzie: Tiba2 dapat lagi surat menang photobook ni atas nama husband. Jenuh lagilah nak memilih gambar :D