Wednesday, October 23, 2013

Minum Milo Anda Dapat Emas!

Agaknya kalau boleh diekspresikan wajah saya bila terima berita kemenangan ini, mungkin gaya saya lebih kurang macam hero di bawah ini. 

Happy sangat-sangat! Baru nak merajuk dengan Milo, tiba-tiba tengok nama saya ada dalam senarai pemenang minggu kedua. Alhamdulillah, kira ini hadiah hari lahir saya yang sudah lepas beberapa hari. 

Walaupun memang hadiah mingguan sahaja, saya suka sangat sebab hadiahnya voucher barangan kemas bernilai RM1,000.00.


Peraduan ini masih lagi berlansung. Kalau berminat untuk turut serta boleh tengok syarat-syarat penyertaan dan juga borang di website Milo.

Hadiah mingguan pun menarik, apatah lagi Hadiah Utama. Boleh menang emas 1kg. Larat dengan tak larat nak bawa balik saja.

Good luck!

6 comments:

JunAina said...

Haihhh...dapat 1k tu pun dah best tau...

Mama Zharfan said...

siyes sgt besh. congrats!!

yOn nOy said...

Memang bertuah la...
Anyway, tahniah...

Ummi Iman said...

Murah sungguh rezeki. Tahniah.

Goh LinLin said...

Fuuuu.....tahniah !

Aishah Megahasz said...

Terima kasih semua.