Monday, October 7, 2013

Debaran Minggu Ini

Minggu ini penuh dengan debaran. Tak sabar tunggu hari Khamis ini sebab saya ada temujanji dengan Dr. Fawziah di KPJ Bandar Perda, Bukit Mertajam. Hampir 4 tahun tak jumpa Dr. Fawziah. Iyalah, biasanya saya jumpa dia masa mengandung sahaja.  

Harapnya bila jumpa doktor hari tu, scan dah boleh nampak jantina baby. Senang nak buat persediaan. Baju-baju lama banyak yang masih elok lagi. Cuma kalau dah tahu jantina senang nak asingkan baju baby boy dengan girl. Kalau baby girl boleh pakai semuanya. Kalau baby boy, takkan nak sarungkan baju yang bercirikan girl. Kesian baby. Kalau nak beli baju, maybe beli sikit saja untuk pakai jalan-jalan.

Cerita pasal debaran, hari Khamis ini juga sebelah petang saya telah dijemput untuk penyampaian hadiah untuk Peraduan Mencari dan Menang. Peraduan ini adalah anjuran FAMA Pulau Pinang. Saya cuma hantar 2 penyertaan dan tak berharap untuk menang. Bila dapat panggilan telefon dari FAMA rasa nak lompat tinggi-tinggi sebab saya tersenarai antara 5 orang pemenang hadiah utama. Hadiah akan diberi secara cabutan bertuah pada majlis tersebut. Hadiah utama adalah TV, telefon dan kamera.


Dapat mana-mana satu hadiah pun ok bagi saya sebab semua itu rezeki. Wah, memang tak sabar tunggu hari Khamis ni!

3 comments:

Mama Zharfan said...

congratss

mamasyafi said...

Congratz...
Best tak jumpa dr fawziah. For me..dia sgt encoursging..sbb lepas 4 thn x jumpa dia..diabole tny what bring u here...in a funny way...II'm expecting LOL.
Then dia kata..good gap..4 yrs apart between pregnancy..hahahha

Sedikit perkongsian kepentingan Omega 3 kepada ibu hamil di blog saya

Www.mamasyafi.wordpress.com

Aishah Megahasz said...

Terima kasih ;D