Wednesday, October 23, 2013

Oh! Haley

Saya sudah ada 4 pasang Haley dalam koleksi, tapi saya masih lagi gatal tangan nak beli. Haley dari Thepoplook ni cantik sangat. Sesuai pakai jalan-jalan dan juga ke pejabat. Walaupun sekarang mengandung sudah 5 bulan lebih, tapi saya masih lagi muat pakai Haley. 

Tapi malangnya, dalam minggu ini sudah 2 kali Haley dijual di website Thepoplook saya tak dapat nak beli. Susah sangat nak beli Haley sekarang. Semua orang berebut-rebut nak beli sampaikan jem website Thepoplook. Akhirnya semua baju pun out of stock. *nanges*


Kalau boleh saya nak sangat warna hitam sebab senang nak dipadankan dengan semua warna seluar yang ada.


Warna brick pun cun juga. Aduh!


Tapi, apakan daya. Semua orang berebut-rebut nak dapatkan Haley. Kalau ada rezeki, harus saya dapatkan lagi nanti. 

No comments: