Friday, November 29, 2013

Bye Bye Bye

Wah, bukan main lagi. Siap BYE lagi tu!


Esok saya akan mula bercuti selama 2 minggu. 16 November baru masuk kerja balik. Saya ke Australia bersama Huzein dan anak-anak. Malam esok baru bertolak.

Baju pun tak habis kemas lagi. Dokumen ke Australia termasuk visa semua dah settle. Tak lupa juga surat kebenaran untuk saya yang sudah masuk 7 bulan mengandung ini naik kapalterbang. Karang kena halau, maunya nangis kena tinggal.

Ok, bye semua. Doakan keselamatan dan kesihatan saya sepanjang berapa di sana. Terima kasih!

5 comments:

Mama Zharfan said...

beshnya cuti2 obersi!! ni hasil contest ker?
happy holiday aisya!!

ummie_mirahaziq said...

wah bestnyer..selamat bercoti..semoga selamat pergi n kembali

Wak Gelas said...

kalo beranak dlm cabin kapalterbang baby tu leh terbang seumur hidup percuma tau makk.,ahHKKs

kesumahatiku said...

nk cuti smpai lupa date woih...siokk lahh...aku x dan nk naik dah...miss flight huhu

Aishah Megahasz said...

Alamak.....baru perasan. Patutnya Disember tapi tulis November...hehehehehe