Monday, November 11, 2013

Mari Update Hadiah

Hadiah yang sampai pada saya kebelakangan ini kurang memberansangkan. Tak larat nak fikir banyak-banyak, dengan letih bawa perut lagi. 

Ini saja yang saya dapat lately:-

4 tiket wayang termasuk combo popcorn dan minuman dari Samsung Malaysia. Peraduan sudah lama, kena hantar gambar raya.


Hamper produk Syahirah dari majalah Her World.


Tiba-tiba sampai hamper Syahirah yang sama. Mungkinkah majalah Her World tersilap hantar sampai 2 kali? Tapi saya terima saja dengan senang hati.


Hamper produk Clairol dari majalah. Tapi sudah lupa dari majalah mana.


Bila dah dapat banyak sangat produk kecantikan, rasa macam tak terpakai. Siapa yang berminat nak beli, saya jual murah-murah sahaja. Boleh lawat SHOP @ MEGAHASZ. Macam-macam ada!

4 comments:

Airis Arissa said...

hamper shahirah tu utk contest FB shahirah sempena raya lps kot? tahniah :)

Wak Gelas said...

tahniahnyer makk tuu., ehhHEE

Albert Mery said...

Saya nak hairshine clairol afa tak

Aishah Megahasz said...

Albert Mery: Sorry dear, dah tak ada.