Monday, May 26, 2014

Rezeki Saya

Selama bercuti 3 bulan saya memang tak dapat tumpukan perhatian kepada contest. Konon-konon duduk di rumah ada banyak masa boleh masuk banyak contest, tapi rasanya duduk di rumah lagi sibuk dengan macam-macam hal. 

Dan dalam tempoh 3 bulan itu, ada juga hadiah yang sampai ke tangan saya walaupun sedikit. 

Produk Safi Balqis dari mana sudah tak ingat. Satu kotak penuh dengan produk kecantikan. 


Produk dari Kinohimitsu. Ini sudah saya beri kepada kawan. Tak berani nak mencuba sebab saya masih lagi menyusukan Hafiy Jazmi.


Minyak wangi Untold Elizabeth Arden dari majalah Glam. Menang atas nama Huzein. Agak lama saya tak menang minyak wangi. Best minyak wangi ni sebab wangi. Eh, nama pun minyak wangi mestilah wangi!


Produk Cosmoderm dari majalah Rapi.


Itu saja. Konon-konon teringin nak memang besar tapi kekangan masa buat saya tak sempat nak tumpukan perhatian pada contest. Jadi kalau 'termenang' tu saya anggap itulah rezeki saya.

5 comments:

Mama Zharfan said...

congrats :)

Lin Azlina said...

byknya menang.... bestla... tahniah

eyriqazz said...

Tahniah..murah rezeki..kasi tips skit..

CikLily Putih said...

congrats!!

Aishah Megahasz said...

Terima kasih semua. Nak kasi tips pun tak reti yang penting rajin mencuba.