Tuesday, July 1, 2014

Beg Galas Dari Dutch Lady

Hantar barkod untuk redeem barangan dari Dutch Lady dan berpeluang untuk menang RM10,000 untuk 5 orang. Tapi tak ada rezeki nak menang sebab barkod yang ada cuma cukup untuk redeem 2 beg galas sahaja. 


Ini barang yang boleh diredeem (eh, apa punya bahasa ni?)


Ini hasil yang saya dapat. Lawa juga beg galas ni. Lagi lawa dari yang pernah saya dapat sebelum ini.



Jadilah, ada juga rezeki. Beg buat menggalas barang-barang Hafiy Jazmi. Ibu dah tak kuasa nak bawa handbag bila keluar berjalan-jalan sebab nak mengendong Hafiy. Beg galas boleh abang-abang atau kakak yang bawakan.
Terima kasih Dutch Lady!

6 comments:

uncle gedek said...

baiknya 'wanita belanda'

hehe

Mama Idlan Irsyad said...

erm, saya dok kumpul2 tp x pernah pos lg utk redeem.. dah bertahun dah ni.. ntah bila la nak merasa... balik ni nanti nak buat la..

far_red said...

Saya tebus semua satu jenis.. hehe.. Botol air pun cantik juga :)

Zuraida Rahim said...

Botol air dia pun saya suka..

Wak Gelas said...

tahniahnyer makk., ehhHee

Aishah Megahasz said...

Itulah macam rugi pula tak redeem botol air sebab cantik. Tapi botol air kat rumah dah banyak sangat (mana mai pun tak tau la.....)