Monday, July 21, 2014

Cantik Dan Wangi Selalu

Cantik dan wangi selalu menjelang Hari Raya Aidilfitri. Kononnyalah.....

Sebenarnya nak berkongsi cerita tentang hadiah yang saya dapat kebelakangan ini. Walaupun tak banyak, tapi hati masih berbunga gembira bila ada bungkusan dihantar ke rumah.

Set hadiah Safi Rania Gold ini saya dapat dari majalah Seri Dewi & Keluarga. Saya tengok pengumuman nama pemenang di dalam majalah. Ingatkan mereka akan hantar surat, rupa-rupanya terus hantar hadiah. Selesai satu masalah nak pergi ambil hadiah di pejabat Karangkraf.


Bedak Ronasutra dari majalah Pa&Ma. Juga terus di hantar ke rumah, tanpa surat. Bedak ni best, tapi yang dulu menang pun pakai tak habis lagi.


Magic Pencil Earphones dari Peraduan Cornetto. Dapat 2 atas nama saya dan Huzein.


Produk Truveno ini saya dapat dari peraduan majalah Her World. Apa fungsi vitamin ini pun saya kurang pasti sebab belum sempat baca habis.


Syampu dan conditioner Aveda dari majalah Shape. Baunya kurang enak sebab bau herbanya sangat kuat.


Produk Clinelle bernilai RM200.00 dari majalah Her World.


Produk Silky Girl/SG Men dari majalah Eh! Begini punya banyak minyak wangi, tak wangi juga tak tahulah.



Amacam, boleh cantik dan wangi selalu tak kalau dapat hadiah macam ni?

2 comments:

Zuraida Rahim said...

Banyaknya hadiah... Tahniah

Aishah Megahasz said...

Zuraida: Terima kasih :D