Tuesday, July 22, 2014

Jom Makan Pop Pop!

Al-kisah anak-anak, kalau ke Pasar Ramadan mesti sibuk nak beli bunga api atau mercun pop pop. Biasanya saya tak layan sebab harganya boleh tahan mahal. Baik beli makanan.


Tapi, semalam bila singgah di Pasar Ramadan saya terbeli juga mercun pop pop ni. Harga 3 kotak RM2.00. Saya kata pada anak-anak, nanti buka puasa makan pop pop ni ye ....... (sambil menjeling gitu).

Anak-anak sikit pun tak faham saya perli mereka. Janji dapat apa yang dihajati. Aduhai anak!

3 comments:

uncle gedek said...

dari dulu sampai sekarang... cam tu tu je kotaknya... haha

Mama Zharfan said...

sama mcm my boys hehhe

Aishah Megahasz said...

Uncle: Yalah...dari zaman saya kecik2 dulu, kotaknya sama saja.

Suzie: Budak-budak, biasalah. Tengok orang main dia pun nak juga. Tapi kalau mercun lain seriau sikit nak bagi main.