Thursday, November 27, 2014

Hafiy Jazmi, Kekuatanku

Hafiy Jazmi sudah 9 bulan lebih. Rasa macam cepat saja masa berlalu. Sekarang kalau nampak saya, orang lain sudah tidak laku lagi. Asyik nak mengempeng dengan ibu saja. 

Boleh dikatakan setiap hari saya atau Huzein akan ambil gambar Hafiy. Saja simpan untuk kenangan. Saya kongsikan gambar Hafiy yang comel dan rasa geram nak gigit pipi saja bila tengok. 


Ini lepas mandi kolam, memang tengah riang-rialah ni.


Dengan Kakak Hana. Hana Alesya buat topi ni di sekolah. Balik rumah bagi adik pakai dan minta ambil gambar.


Ini paling cair bila tengok. Dengan mata yang bercahaya, siapa yang tidak jatuh sayang!


Kamu memang comel!


Semoga buah hati saya ini sentiasa diberi kesihatan yang baik. Dari kelmarin deman tak baik-baik lagi. Doakan Hafiy Jazmi.

5 comments:

Ummu Athiyah Ismail said...

Comell..semoga hafiy cepat sembuh..

tiga lalat said...

Salam. Hee sungguh comel semoga membesar sebagai johan.

Anonymous said...

Lebih kurang anak Saya umurnya.anak Saya dah semakin nakal

K long

CikSiti said...

ala kenapa dengan hafiy..get well soon yer=)

Aishah Megahasz said...

Terima kasih semua. Hafiy sudah baik demam. Cuma sekarang ada selsema sikit lagi belum baik.