Wednesday, September 7, 2016

Aidilfitri 2016

Semakin berumur, sambutan Hari Raya bagi saya sudah jadi biasa-biasa saja. Meriahnya cuma dengan anak-anak. Yang seronoknya raya bagi saya adalah dapat berjumpa dengan sanak-saudara.

Hari Raya tahun ini saya sambut di Ipoh dahulu. Acara wajib selepas solat adalah bersalam-salaman dan bergambar beramai-ramai.


Tahun ini tema baju saya adalah hitam. Senang sebab tak payah fikir pasal baju kotor. Maklumlah anak-anak lasak. Tahun ini juga saya belikan Hafiy songkok supaya terserlah lagi kecomelan dia.


Acara bersalaman dimulakan dengan mak dan abah.


Diikuti dengan Huzein sebagai anak sulung.



Dan seterusnya cucu-cucu yang ramai bersusun.





Hafiy comel nampak peyut.


Tunjuk apa tu Hadif?


Ibu tengah bersyahdu minta maaf dengan abah, Hafiy boleh ketawa riang.



Wow, K-Pop sangat kamu ni Hana!


Acara bergambar beramai-ramai. Ada gambar formal dan ada gambar suka-suki.



Atuk, Opah dan cucu-cucunya.



Hafiy dan Qaisara.



Family adik Huzein, Maidy.



Family Huzein. Sayang semua!




The girls.


Datuk dan datin.


Ahli Kelab Huru-Hara.



Haziq dan sepupunya Imaan. Memang berkawan baik 2 orang ni.


Selepas raya di Ipoh kami pulang ke Penang. Anak-anak enjoy main bunga api dengan sepupu-sepupu dan anak jiran di Penang pula.




1 comment:

mommysihatanggun said...

Bile dh tua ni mmg tk rase meriah kn